Passa al contingut principal

Projecte UF1-NF1:Sistemes i Xarxes informàtiques

PÀGINA DE PROJECTES

Enunciat, objectius personals, desenvolupament

Veure l'enunciat (cal usuari i contrasenya Moodle)
És un projecte realitzat en equip, els meus companys són (noms dels companys).
Tenim 17 hores per completar-lo; la distribució de feina que hem fet és aquesta: (LINK A TRELLO

Els meus objectius personals en aquest projecte són (què esperes obtenir?):
.........
.........
.........

Evidències del treball realitzat

(Links a la vostre documentació a Google Drive i a tot allò que serveixi per demostrar la feina realitzada

Diari de treball

Explicació breu de com aneu avançant tasques dia a dia
Dia
Tasques
19/9/17
Escoltar descripció del projecte. Preguntes i respostes.
21/9/17
Formar equips de treball. Repartir la feina. Inici cerca de informació.
(...)



Conclusions i opinió personal

Crec que hem aconseguit els objectius etc etc ... que el projecte ha anat bé/regular .... etc m'ha semblat entretingut/pesat/útil/...etc, la meva qualificació final la trobo correcte/alta/baixa...etc en general la sensació que m'ha quedat és bona/neutra/...etc.












Comentaris